Bibliotekene er ubetjent i uke 52.

Alle som har meråpent lånekort kan låse/logge seg inn hver dag mellom kl. 07.00-23.00
De som har Bibliofil app kan selv redigere sine lån her.
I appen BookBites kan du gratis lese og lytte til mange ulike e-bøker og lydbøker.

Har du Bibliofilappen?
App Store Google play Bibliofilappen er utviklet og driftes av Bibliotek-Systemer Bibliofilappen kan installeres på mobiltelefoner og nettbrett med Android og iOS. Appen gjør det lett å finne frem til bibliotekets tjenester. Man har full tilgang til søk, reservering og lånersider. Appen gir også mulighet til å vise lånekortet på skjermen, slik at man slipper å ha med sitt fysiske lånekort til biblioteket. Lånekortet i appen kan brukes på mange selvbetjeningsautomater, i skranken og på innloggingspanel for Meråpent bibliotek, så sant skannerne er klargjort for lesing på skjerm. Start opp appen, velg bibliotek og logg inn på vanlig måte med lånenummer og pinkode fra ditt bibliotek. Du kan enkelt skifte mellom bibliotek, og appen gir tilgang til alle bibliotek som bruker Bibliofil.

BookBites gjør det enkelt å låne e-bøker og lydbøker gratis fra biblioteket.
BookBites er laget for å gi deg gode lese- og lytteopplevelser.

Appene lastes ned fra App Store eller Google Play

Med ønske om en riktig god jul til alle.

Translate »